måndag 7 september 2009

Så snygg lampa, snart min!

Har länge suktat efter denna fina lampa från watt & weke, men den är ju så dyr 1795 kr!

Men nu har jag hittat en likadan stomme på blocket, så nu skall jag fixa min egen variant. Kan inte alls vara svårt, tänkte köpa sidentyg i plommonlila, sy en tub och sätta resår uppe och nere.
Alla dessa grejer fick jag för 300 kr, det var allt eller inget! Lampan är inte snygg i det gula och med pärlfransen, men det kommer bli snyggt - jag lovar! Buddha masken kanske kan passa i uterummet och brickbordet kan nog bli snyggt med lite färg på. Min först och främst är det lampan som gäller! Återkommer inom kort med en bild när den hänger på plats :)

Igår hade jag personligt rekord på min blogg, 39 besökare, kul att ni är så många som har hittat hit! Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka ni är ;)

Ha en fantastisk dag i den härliga höstsolen
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Hej
    Den kommer att bli jättefin. Ser med förväntan fram mot att se resultatet.
    Tack för fint beröm hos mig.
    Ha en fortsatt fin dag
    KRAM Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails