lördag 26 september 2009

Kakmix present

Hade besök av min bästa vän som bor i London, hon hade med sig en sådan fin present. Kakmix i en fin presentburk, naturligtvis ville Hugo baka dem med en gång så jag tog aldrig någon bild... däremot har jag nu förädlat idén med nytt recept (londonmixen var lite väl söt för min smak). Perfekt gåbortpresent - vilken barnfamilj uppskattar inte en kakmix? Bara blanda med smör och ägg så är det klart :)
Vi är bortbjudna på middag ikväll så det ska bli kul att se om den blir uppskattad. I så fall skall jag blanda några till, alltid bra att ha lite presenter på lager!

Ha en skön lördagkväll!
Kramar Ida

4 kommentarer:

  1. Spännande loppis fynd du hittade i sundsvall följer gärna med i din blogg och ser vad som händer med dom .
    Tesan

    SvaraRadera
  2. Vilket smart sätt att ge bort presenter!
    Det ska jag komma ihåg framöver!
    Tack för att du delar med dig.

    Må gott,

    Isabella

    SvaraRadera
  3. Bästa gåbortpresenten! Som ett kinderägg, fin, god och rolig!

    SvaraRadera
  4. åååå detta hade jag velat få. skall testa om svärmor blir lika glad som jag hade blivit. tack för ett underbart tips.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails