torsdag 20 november 2008

Röda tavlor med bilar

Dessa målade jag till min sons rum för 2 år sedan. Och eftersom jag fick så mycket positiv feedback från vänner som skulle vilja ha likadana har jag nu bestämt mig för att börja måla igen. Det blir inte bara bilar, utan även andra motiv som kan passa i barnrum. Jag har skissat på olika djur, andra fordon samt prinsar och prinsessor.

Måttet på dessa tavlor är 40x40 cm och är målade i olja.

På dessa tavlor har jag gjort ramar med alfabetet och siffror, men jag har också ideér om att skriva budskap, dikter eller barnets namn samt födelsedatum runt ramen.

(Tyvärr blev textramen suddig när jag la in bilden, önskas bättre bild så kan jag mejla det)

2 kommentarer:

  1. Snyggt tjejen!!! Verkligen jättefina tavlor! Så fort vi inreder Zebs rum så återkommer jag med beställning. Och eftersom Zeb älskar bilar så vill vi nog ha just det -- bilar =)

    kram Petra

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails