tisdag 29 september 2009

Morgonpepp

Jag tycker det är viktigt att få en bra start på dagen, speciellt när man har småbarn och kanske inte får sova så ostört som man skulle vilja. På vår badrumshylla har jag därför satt upp "peppnings"-kort från kreativ insikt. De har för övrigt väldigt många fina kort och böcker med må-bra tema. Små kom ihåg om vad som är viktigt i livet! väldigt fina saker att ge bort i present. Kolla in: http://www.kreativinsikt.se/
Det är en liten hållare med olika kort med fina tänkvärda ord och affirmationer.

I badrummet har jag också ställt en litet buddha huvud. Jag tycker den förmedlar lugn och harmoni (kan behövas i en stojig småbarnsfamilj;))

Nu skall jag strax ut i blåsten igen och hämta Hugo på dagis. Det är riktigt kyligt ute nu, hörde det skulle bli frost inatt så jag måste komma ihåg och ställa in mina pelargoner och olivträdet.

Ha en fin tisdag
Kram Ida

1 kommentar:

  1. Vad skönt att börja dagen med ett visdomsord av peppande, söta kort!
    Jaa, det känns viktigt att badrummet är en lugn plats tycker jag också, som ett eget litet spa där man kan känna lite ro.
    Här är också full rulle mest jämt!
    Ha en skön kväll! Kram Cilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails