torsdag 3 september 2009

Jakthelg kontra ny matta

Min man kom igår och meddelade att han ville åka och jaga nästa helg. Han har precis tagit sin jägarlicens så jag vill ju verkligen unna honom att komma iväg. Samtidigt är det rätt tufft att vara hemma själv med de små liven och dessutom djäkligt orättvist att inte jag får komma iväg på samma sätt - jag ammar ju fortfarande och känner mig så låst...
MEN man är ju inte dum, så jag lyckades förhandla till mig mattan som jag så gärna vill ha till Amandas rum. Så nu är den beställd :) se den fina mattan här.

2 kommentarer:

  1. Då är alla glada och nöjda :-). Vad kul att du vill vara med på SIB, jag har lagt till dig som medlem nu och tack för att du länkar med SIB"blomman". Välkommen i gänget :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Bara jag igen, såg när jag lagt kommentaren att jag hoppat in i fel blogg *fniss* huvét...jag har ju redan skrivit en kommentar hos dig kom jag på
    Kram igen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails