torsdag 17 september 2009

Någon som har ett byarum bord över?

Fröken fräken skrev om blocket idag och jag måste medge att jag är ett blocketfreak... kan inte hålla mig därifrån. Sitter jag och surfar så hamnar jag där förr eller senare ;) På min bevakningssida just nu:
Grythyttan utemöbler
Byarum cafebord
Snickarbänk
Röd emmafåtölj

Bara för att jag vill ha grythyttan möbler och ett byarum bord ser jag dem överallt. Senast på min promenad idag såg jag två fina byarum bord. Men varför kan det inte finnas någon som vill sälja ett till mig? Bilden nedan tog jag på en kompis mammas sommarställe, och eftersom stället är 100 år har nog bordet hängt med nästan lika länge -det är vad jag kallar kvalité!

Grythyttans utemöbler har också hängt med länge men skall man köpa nya så är de ju svindyra! Kostar ju lätt 15 000 för en grupp med fyra stolar och ett bord. Så jag hoppas kunna hitta några bättre begagnade för en hyfsad peng som vi kan fixa till (men verkar dock inte vara ensam om den idén...). Min käre far har lovat göra nya trädetaljer åt oss om det skulle behövas, så nu sitter jag bara och väntar på en annons!

Håll en tumme att jag får mina blocketönskningar uppfyllda snart ;)
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Hej Ida!

    Det var inget speciellt, jag ville bara skriva vad jag tyckte om din blogg! Den är en inspirationskälla! Och OJ Så fint ni fått det på ert uterum =)

    Jag bor med Jonas här i Jakobsberg, han är härifrån ursprungligen så det kändes naturligt att bosätta sig här till en början innan jag kommit in riktigt i jobb och och alla områden :-)

    Må så gott!
    Hälsningar
    Chris

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails