tisdag 13 oktober 2009

Välkommen in i vårt vardagsrum

Har gjort en snabbröjning för att försöka dokumentera hur det ser ut i vardagsrummet för tillfället. Det var så mörka bilder på inlägget innan. Men jag och kameran kom inte riktigt överens idag så ni får stå ut med mörka bilder :( måste ta och anmäla mig till en fotokurs bums!
Vi har slagit ut väggen mellan kök och vardagsrum för att få en luftigare planlösning, det som syns i förgrunden är bardisken på köksön. Köket har jag inte röjt... så det får ni se en annan dag;)
På köksön har vi spishällen och den lilla arbetsbänken som skymtar nedan är där vi står och jobbar mest. Det är så härligt att ha utsikten över vardagsrummet och kontakt med dem som är där.
När jag ändå är i farten tänkte jag visa er hur det såg när vi köpte huset, håll i er nu!
Huset var stylat inför försäljning och detta är bilderna från prospektet, men ni kanske kan ana hur murrigt det var...
Nu vaknar snart lilltjejen så det får bli allt för idag!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Det har hänt en hel del i ert vardagsrum! :) Så mysigt ni har det med mörka och varma färger! Du fixar och donar och hinner med en hel del...
    Ha det gott!
    Em

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails