torsdag 8 oktober 2009

Dagens loppisfynd

Måste bara lägga in ett kort inlägg och visa mina fina loppisfynd. Idag var en riktigt bra dag ;)
Eller vad sägs om den tjusiga stolen för 50 kr, trälåda 15 kr, glasburkar 10 kr st och lampskärm 35 kr. Inte illa eller hur? Nu måste leta tyg som kan passa på stolen, tänkte att den skall få stå i vårt sovrum. Lampskärmen med nytt tyg skulle kunna vara fin över matbordet, men där har jag ju redan en lampa jag tycker om... så den får nog ligga till sig lite.
Nu skall jag inta soffläge

Ha en fortsatt härlig kväll!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Underbara loppisfynd, här uppe i norr trot jag dom flesta loppisarna har gått i ide inför vintern tyvärr.Ha en underbar helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Fina fynd. Gillar lådan bäst....
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails