tisdag 8 december 2009

Senaste tidens loppisfynd

Har inte visat så många loppisfynd på sistone, men jag har hunnit med att fynda lite de två senaste veckorna också ;) Mest glad är jag över den fina julgransfoten för 35 kr, nu kan den fula i grön plast få flytta någon annanstans!

God jul hjärta och adventskalender med klädnypor för 10 kr. Fina picknick/vin korgen för 40 kr (perfekt att ge bort vin i om inte annat). Fina gamla julgranskulor i guld 15 kr. Allt som allt kostade det på bilden inte mer än 200 kr, det skulle man ju inte ens få en ny så fin julgransfot för!
Har också fyllt på mitt lager med saftflaskor och fina burkar (10-20 kr/st). De blir bra till nästa års sylt och saft säsong, känns som det är långt dit just nu...
Jag är så glad idag för inatt har jag fått sova ostört från 11-05. Helt otroligt! Jag känner mig som en helt ny människa idag :) Nu är det bara hålla tummarna för att det här håller i sig!!!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Hej Ida!

    Vilken härlig sida du har med allt ditt fina pyssel! :)

    // Lotta (som blev tipsad hit av "Smultron och månskenspromenader")

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails