söndag 20 december 2009

4:e advent

4:e advent idag och bara fyra dagar kvar till julafton. Ute snöar det för fullt och jag börjar faktiskt få lite julstämning. Vi skall fira julen hemma, men tar det lugnt och umgås med varandra istället för att stressa runt och hinna en massa. Vi har skurit ned på julklapparna, det viktigaste är att få vara ledig och tillsammans.

Funderar på att ta en litet juluppehåll med bloggen, jag tänker passa på att vila och ta det lugnt och skall försöka att inte pyssla så mycket, får se hur det går ;)

Ta det lugnt nu och sköt om varandra!
Kramar Ida

3 kommentarer:

  1. Ledighet låter skönt. Då önksar jag dig en riktigt skön jul om det är så att vi inte hörs på ett tag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med en lugn skön jul! Vi har också minskat ner på julklapparna, det får inte bli det som är julens viktiga. I dagens stress tycker jag att det viktiga är att rå om varann.
    Om du gör en paus så får jag önska dej en riktigt skön jul!!!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. det låter så härligt med en vit och ledig jul! jag önskar er en verkligt mysig helg med avslappning men med glada barnsliga upptåg!

    vi "hörs" när du kommer tillbaka!

    tjo!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails