fredag 27 november 2009

Tomtearmén

Nu kan jag inte hålla mig längre, jag har börjat gå igenom jullådorna... Mitt favoritpynt här hemma är min lilla tomtearmé...
God jul tomtarna är ett pysselkit från Panduro, jag köpte det ifjol och målade dem när jag var hos mamma på Hospice. Dessa tomtar kommer för alltid vara förknippade med hennes sista tid i livet.
De randiga tomtarna är från Sia och jag tycker bara att de är för härliga:) Jag tycker inte att man behöver ha tomtar överallt bara för att det är jul, men dessa småtomtar kan man smyga in lite här och där ;)

Nu skall jag botanisera vidare i mina lådor och se vad mer jag kan hitta... Nu är det ju äntligen dags att sätta upp adventsstjärnor och ljusstakar:)

Ha en fortsatt mysig fredag!
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails