torsdag 12 november 2009

London London härliga London

Nu är jag hemma igen! och jag är helt slut!!! London var härligt, men att resa med barn är som bekant ingen semester... ändå är Amanda världens solstråle och jag har fått hjälp på nätterna av M & L - 1000 tack för det, ni är helt ovärderliga! Nu har jag försökt vila ikapp både igår och idag, men är ändå såå trött... tror dessutom att jag har någon förkylning som ligger och lurar i kroppen.
London är härligt, vi hade till och med sol :) Faktum är att varenda gång jag har varit i London så har jag haft fint väder! L bor på gångavstånd från Kings road så vi har mest rört oss i de kvarteren, men där finns det mycket fint att spana på och dessutom lätt att ta sig fram med barnvagn. Som jag har fotat, denna gången har det faktiskt blivit mer bilder på saker än på oss, jag får skylla det på bloggen ;) Kolla in de underbara blomsterstånden som finns i var och vartannat hörn, snacka om blomsterprakt!
Sådana här fina små träd stod lite varstans, luktade på bladen och det luktade lite kryddigt som lagerblad, kan det vara lagerträd?? Någon som vet vad det är??
Julmässan var fantastisk och det var inte så hysteriskt mycket folk som jag hade väntat mig. Det fanns VÄLDIGT mycket fina saker och massor med inspiration och idéer jag har samlat på mig. Vad skall visa er i ett annat inlägg.
Ett fång vackra blommor till alla er där ute! Vi kan behöva lite färg så här i novembermörkret!!
Kram kram
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails