måndag 16 november 2009

GRATTIS "GRODMAMMAN"!

Nu har jag dragit vinnaren i min tävling och den lyckliga vinnaren är grodmamman - GRATTIS!!! nu återstår att se vilka bokstäver hon vill ha ;)

Kul att så många ville vara med och att så många har hittat hit. Tack för alla gulliga kommentarer. Vi har fortfarande datorstrul här hemma (har just nu tjuvlånat min mans jobbdator med 3G modem...) så bara vi får ordning på nätet skall jag runt och kolla vad ni har gjort på sistone.

Vi har haft en lugn myshelg inomhus, vädret har ju verkligen varit ruggigt, brr! Vi skall installera en luftvattenvärmepump så helgens projekt bestod i att rensa pannrum och matkällare. Pannrummet har fungerat som förvaring för färgburkar och renoveringspryttlar, helt otroligt vad vi har samlat på oss grejer. Jag som inte trodde vi hade någon vit lackfärg kvar hittade 5 (!) olika burkar. Förhoppningsvis kan vi skapa lite mer ordning och reda när grejerna skall ställas tillbaka...


Ha en bra start på veckan!
Kram Ida

1 kommentar:

  1. Hej hej. Vilken snygg hylla du har köpt. Väldig läcker. Nåt sånt behöver vi också.

    Snart tillbaka. :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails