tisdag 8 juni 2010

Välkommen sommaren

Litet välkommen-stilleben vid vår entre
Det här är bästa tiden på året. Solen som värmer och all grönska som formligen exploderar. Ljusa kvällar , doften av syren och nyklippt gräs. Jag kan inte få nog! Jag vill inte att det ska ta slut! Jag vill bara vara och njuta :)

Idag promenerade jag till Skälby blommor och lyckades fylla hela vagnen med diverse gröna blad och blomster. Att gå och välja och vraka bland färgglada blommor är som att gå i karamellbutiken (fast inte lika onyttigt ;)

Jag håller på att göra lite sommarfint i uterummet och det krävs lite grönt för att det skall komma till sin rätt, mer om det än annan dag.

Ha en fortsatt skön kväll!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Visst är det ljuvligt ute just nu!:) Gäller bara att ta sig tid och njuta också.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails