söndag 6 juni 2010

Riddarfest

Idag har vi officiellt invigt riddarborgen och haft besök av fina riddare och prinsessor. Barnen lekte glatt i borgen så jag tar det som att de tyckte om den. På bilden ovan spelar en av riddarna för prinsessorna i tornet :) så charmigt, annars gick det ganska vilt till.
Här är Hugo inne i borgen iklädd full riddarmundering. Inredningen i borgen är inte helt klar ännu utan lite mer hyllor skall upp och lådor för alla leksaker skall inhandlas. Nu är tanken att alla leksaker skall vara i lekrummet så då krävs att sakerna har sina givna platser (läs stora lådor som de enkelt kan slängas ner i). Hugo tog mig på orden när jag sa att alla leksakerna skulle vara i borgen så under festens gång lyckades han och de andra riddarna fylla hela borgen med grejer... det har tagit mig hela kvällen att försöka sortera och än är det inte klart... men nu är jag så slut att jag tror jag måste gå och lägga mig, funderar kanske på en bra film, men risken är ganska stor att jag snart somnar....
kram på er!

1 kommentar:

  1. Åh vad fint! Ni är verkligen duktiga! Vad häftigt att få växa upp med en riddarborg hemma. Coolt också med fönstret..som kan användas som riddar-kiosk. :-)

    Kram
    Nina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails