tisdag 22 juni 2010

sängbord som jag inte kunde motstå...



Två små söta sängbord lockade mig på blocket. Först tänkte jag att jag skall inte släpa hem mer grejer... men jag kunde inte släppa dem med tanken, visste dessutom att syrran ville ha två sängbord i den här storleken... skickade iväg ett mejl och de fanns kvar... oj, oj oj vilken ångest! min käre make var bortrest och jag behövde lite tröstshopping! så in med barnen i bilen och iväg. Jag ångrar mig faktiskt inte en sekund!!

Dessa urfina sängbord i 20-tals stil med intarsia och marmorskivor för 400 kr styck. Ett fynd enligt mig. Jag tror knappt jag skulle få nya marmorskivor för det priset. Vi har ingenstans att ha dem just nu, men det går nog att åtgärda... om inte syster vill ha dem vill säga.

Svärmor håller dessutom på att bygga en sovstuga så passar de inte här hemma kan de alltid få passa i sommarstugan hennes :) Ibland vet jag inte vad som tar åt mig, jag kan helt enkelt inte låta bli att fynda. De står nu ute i vårt uterum och jag glädjs verkligen varje gång jag går förbi dem. De kommer garanterat att passa någonstans!! På handtagen står det AB Br Miller, en liten kul detalj.
När P kom hem så tyckte även han att de var snygga, kors i taket! Han som inte brukar slå klackarna i taket direkt när jag kommer hem med grejer...

Nu är det bums i säng för mig, sov så gott! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails