fredag 5 februari 2010

Gårdagens fynd

Just som jag börjar misströsta över uteblivna fynd sprang jag på en Stokke trip trap stol för 100 kr. Det är vad jag kallar för fynd!! Dessutom hade jag bilen så jag kunde ju bara inte lämna den där...

Den var lite skavd på sina ställen, men med en trasa och lite mörkbrun bets så ser den nästan ut som ny! Vi har redan två trip-trap stolar sedan förut, men denna var ju dessutom mörkbrun som vårt matbord så den blir jättefin istället för den i bok som stod där innan. Inte heller är det så dumt med extrastolar när barnens kompisar är på besök...

I helgen skall vi förhoppningsvis få ner gips- och OSBskivorna i källaren så att vi kan göra väggarna klara. Sedan återstår "bara" lite färg och de fina tapeterna.

Ha en härlig helg!
Stora kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Verkligen ett fynd du gjort! När vi sålde vår Tripp-Trapp så var de jätte populära och var jätte svåra att få tag i om man inte ville köpa en helt ny.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med ditt fynd! Det är inte varje dag man springer på sånt.

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails