torsdag 21 april 2011

GLAD PÅSK KRAMAR!

Nu är det påsklov! Jag är bortskämd och har varit ledig i snart tre veckor ändå känns det härligt med påsk och påsklov :)

Hemma pryder påsktuppen från Bruka matbordet. Jag fick den i present för längesedan av en kär vän (M, tuppen är min påskfavorit ;) Jag är inte mycket för påskpynt eftersom jag inte är så förtjust i gult... men jag börjar lära mig att tycka om gula blommor så kanske är det förändring på gång!
I blomlådan ute blommar påskliljorna för fullt. Jag gjorde det lätt för mig och tryckte ner tre krukor i blomlådan, krukorna har jag sedan dolt med mossa som jag krattade bort från gräsmattan... det gäller att inte göra det besvärliga än nödvändigt!

Ha nu en riktigt skön påsk och njut av det fina vädret som skall bli!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Jag pyntar inte heller mycket och jag gillar inte heller gult!:) Här är det vitt som gäller.
    Ha en skön påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. En glad påsk önskar jag dig med!

    kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails