måndag 4 april 2011

VÅRBREJK!

Hej på er! Det har varit glest mellan inläggen på sistone, men det har varit mycket på gång. Jag har sprungit på intervjuer och det har tagit mycket tid och energi i anspråk. Men nu är det klart, jag fick jobbet och sa upp mig förra veckan :) Eftersom jag jobbat som konsult och mitt uppdrag tog slut i torsdags har jag nu 3 lediga veckor!!! vilket känns helt underbart, barnen skall få gå kortare dagar på dagis och jag skall ta tag i alla högar som har blivit liggande. Känns väldigt lyxigt att få ett brejk och hämta andan lite innan det nya jobbet börjar.

Idag har jag rensat ut halvdöende krukväxter från fönstren, bytt gardiner så att allt känns lite ljusare och fräschare. Det blir nog en liten tur till plantagen också för lite fina vårblomster att pryda entrén med. Sedan väntar jag på vårsolen så att jag kan gå ut och städa lite i trädgården eller bara sätta mig på en stol och njuta :)

Ha det gott så hörs vi snart igen!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Grattis till nya jobbet!:)
    Härligt att få tid till att rensa och röja hemma. Skulle jag också behöva.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet Ida! Vad ska du göra nu? I veckan ska de börja bygga upp vår källare, och jag bara längtar tills jag får rensa och ställa iordning igen!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails