torsdag 14 april 2011

Elefantkuddar

Puh, vilken morgon. En gnällig Amanda och en Hugo som inte vill slita sig från Starwars-film, Amanda lyckades spilla ner två ombyten vid frukost och när jag hämtade mer kläder hade hon ätit stora hål i mina mackor... Hugo ville cykla till dagis, men halvvägs vill han inte cykla mer, så jag får dra både vagn och cykel. Någon som känner igen sig ;)

Blöt av svett är jag nu hemma igen och försöker plocka undan lite grejer. Men på något sätt kommer det hela tiden fram mer saker, jag blir tokig på detta eviga plockande! I grund och botten så jag vet jag ju vad problemet är - för mycket saker...
Elefantkuddarna köpte jag till barnen när jag var i Dubai, de är tydligen sydda i Afghanistan. Jag gillade dem väldigt mycket när jag såg dem på marknaden, men nu när de ligger på sängen så vet jag inte, tycker nog att elefanterna blev lite väl stora och så har de alldeles för långa ben... egentligen hade jag spanat in ett helt överkast med elefanter, men jag hittade inte något som var i rätt färg. Jaja, inte alltid det blir som man har tänkt sig!

Idag skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Pappa kommer hit och skall hjälpa till med det sista i tvättstugan, måste nog ta och vika undan lite tvätt innan han kommer och röjer runt...

Ha en bra dag och njut av vårsolen!
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails