tisdag 5 april 2011

En låda vårkänslor...

Härliga vår. Idag har jag varit och botaniserat hos blomstercentrum i skälby och kom hem med en hel låda med vårblommor. Penséer, påskliljor samt julrosor. Julrosorna var lite otippade, men det var 4 för 100 kr (!) så jag var ju bara tvungen att slå till :) de är ju dessutom perenna, så det är ju bara till att stoppa ner i rabatten på lämpligt ställe.
Annars lever jag lyxliv just nu, började dagen hos frissan, sedan lite stros i affärer, blomsterhandlarn, hann också med en sväng på loppis och sedan har jag lekt med barnen innan jag som grädde på moset har avslutat dagen med vinprovning och middat på "Djuret" med min käresta :) Det gäller att unna sig medan man kan... innan jag vet ordet av är det dags att slänga sig in i ekorrhjulet igen...

Vad det är skönt att få ett brejk ibland!
Kram på er
//Ida

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails