onsdag 13 april 2011

Souvenir till sovrummet

Jag gillar souvenirer som går att använda. Det här överkastet hitttade jag på marknaden i Dubai för en betydligt billigare peng än vad det kostar här hemma. Anna O har likadana och jag har länge tyckt att de är så snygga, så gissa om jag blev glad när jag såg detta.

Hela sovrummet känns nytt och då behöver jag inte ens byta gardiner och kuddar. Tidigare hade vi ett plommonfärgat överkast från IKEA, måste säga att det här känns lite roligare :)

Dagarna går fort när man är ledig, jag försöker ta det lugnt men samtidigt är det ju så mycket jag vill hinna med. Bara rensa alla högar med grejer är ett projekt i sig, har lovat att inte dra igång någonting nytt och hittills har jag faktiskt klarat av det löftet (peppar peppar). Det finns nog med påbörjade projekt som behöver avslutas. Bland annat står ett antal grythyttanstolar och väntar på att fixas till, börjar ju faktiskt bli hög tid att få ordning på uteplatsen...

Men idag skall jag in till stan och sedan lunch med en väninna jag inte träffat på länge, det ska bli kul!

Hoppas ni alla får en bra dag!
Kramar Ida

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails