tisdag 4 maj 2010

För mycket på G

Just nu har jag för mycket på gång... Jag brukar kunna hålla igång många projekt samtidigt men nu tycker till och med jag att det är för mycket (då kan ni tänka er vad min käre man tycker...)
- Det är tv-rummet i källaren som väntar på att bli klart (1 rulle tapet, eluttag och lister återstår)
- Kaos i tvättstugan till följd av källarrenoveringen
- Riddarborgen som är påbörjad men inte klar
- Diverse syprojekt som tar upp halva köksbordet
- Emmafåtöljen från tapetserarkursen som halvfärdig står och skräpar i vårt sovrum.
- Renovering av grythyttanstolar (tar upp hela gräsmattan på baksidan)
- Nya rabatter och planering av trädgårdsland... bara trädgården hade räckt som projekt just nu...

Det är ju inte underligt att resten av familjen blir trötta, så här såg det ut framför bolibompa i går kväll ;)
Så nu har jag lovat mig själv att fokusera på en sak i taget och slutföra saker så jag får lite ordning i kaoset. Dessutom har jag lovat min man att inte släpa hem fler saker, nu får en sak in - en sak ut råda!!!

Nu skall jag rensa upp i röran!
Kram på er

6 kommentarer:

  1. Svårt när man vill så mycket =)

    SvaraRadera
  2. Hej, jag är ny i bloggvärlden och hittade din sida via svenska inredningsbloggar. Så fint du har det!!!! kram J

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig Bilibompa bild! /Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Lycka till med avslutandet av ett projekt i taget, det skulle jag också behöva göra!:)
    Härlig bild!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan, svejsan,
    ja de ser ju helt slut ut din familj!!!! Hoppas allt är bra med er! Kan ni inte komma hit och fika en lördag?

    /Fredrika

    SvaraRadera
  6. Ja så kan det gå Ida. Många järn i elden men de tär ju bra att du förstår att du måste lugna ner dig lite, inte bra annars.
    Det såg ut som om John blund kommit samtidigt med bolibompa.
    Kram Lena

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails