onsdag 14 april 2010

Trädgårdslycka

Jag tillbringar så mycket tid som möjligt utomhus just nu, det är så härligt med vårsolen och jag glädjs åt all grönt som börjar spira. Jag har en känsla av att det kommer bli rätt många trädgårdsinlägg framöver ;) för just nu har jag så mycket idéer och planerar för hur trädgården skall se ut framöver, om inte i år så kanske nästa år eller året därefter...
Och även om jag inte gillar gult kan man ju inte bli annat än glad när krokusarna lyser gult i rabatten. Jag hade tänkt rensa bort dem förra sommaren, men nu är jag glad att de fick vara kvar :)

Nä, nu är det dags att klä på sig för en promenad i solen. Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Kram kram Ida

2 kommentarer:

  1. När jag såg din bild fnissade jag lite för mig själv. det kunde varit hemma hos mig. JAg har också satt en massa min påskliljor i en gammal zink hink i trädgården. God smak.

    Ha det gott
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, tycker inte heller om gult - men när de gula vårblommorna tittar upp är det underbart! Vi har för mycket snö kvar än, men snart så! Det kommer nog bli en hel del bilder utomhus framöver för mig också, men först ska vi bli färdiga inne. Ska regna upp för golv i helgen. Ha en trevlig helg - kram E

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails