fredag 9 april 2010

trådförvaring

Har man lyckan att ha en gammal kastlåda hemma så fungerar den utmärkt att ha som förvaring till trådrullar och annat smått och gott. Så här fint har min vän S gjort. Vi hälsade på i Sunderbyn på väg upp till Gällivare och jag fick lov att ta en bild;)


Väldigt fint och överskådligt är det. Jag skulle vilja ha något liknande ovanför skrivbordet i mitt hobbyrum, men än så länge har jag bara hittat en liten prylhylla från 80-talet... det är inte riktigt samma känsla i den ;)

Ikväll blir det förhoppningvis en god flaska vin och sedan får vi se om vi orkar få upp tapeterna i källaren. Jag lovar att återkomma med bilder så fort det är gjort!

Ha en skön helg!

Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Gilla på den trådförvaringen.

    Härlig blogg du har. Ser att du gillar att sy mycket. Kanske kan du få lite syinspiration på min blogg:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails