tisdag 7 juni 2011

Orkeslös och frustrerad

Lyktor köpta i Dubai

Nu har förkylningen fått fäste ordentligt och jag känner mig helt matt och orkeslös. Jag har så svårt för att vara sjuk för jag hatar att ligga still och inte göra någonting!! Jag fixar det inte, jag blir bara så frusterad. Även fast jag inte orkar göra något så blir jag rastlös och tänker på allt jag vill göra... men men, det får stanna vid planer till en annan gång.

Nu är ju Amanda också sjuk, så mina sista krafter går till att få henne någorlunda lugn och nöjd.. det är sällan man får den där tiden till att kurera sig som man kanske behöver. Det känns som ett sådant slöseri att bli sjuk när det är långledigt och dessutom så fint väder...
Desto gladare blev jag faktiskt ikväll när det dels blev lite svalare och jag dessutom upptäckte att solen lyser in på vår soffa på altanen vid halv niotiden. Vi har haft altanen i två år och under dessa två år har det varit fullt upp med att lägga barnen vid den tiden... så äldre barn ger nya perspektiv :)

Nu ser jag framemot fler ljumma försommarkvällar då vi får vara friska och kan sitta och njuta i vår utesoffa :)
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails