söndag 19 juni 2011

Kulpåse

Hugo har varit på kalas idag och Fanny önskade sig spelkulor så då kunde jag inte låta bli att sy en kulpåse till henne också. Jag har suttit och sytt med en febrig Amanda i knät, hon släpper mig inte många sekunder... smått frustrerande samtidigt så synd om henne som inte mår bra.

Kulpåsen är sydd av spillbitar som blev över när jag sydde lapptäcke och såklart har jag märkt påsen med en liten "Ida B Design" lapp :)
Nu har vi ringt hit svärmor för det fungerar inte att vabba längre när vi båda har nya jobb...
Tack och lov för att hon finns och ställer upp för oss!

Nu skall jag fortsätta med middagen så den är klar när familjen och svärmor kommer hem från flygplatsen.

Kram på er!
Ida

1 kommentar:

  1. Vilken fin present du fixat till!:)
    Tråkigt med sjuka barn hela tiden. Som sagt, tur att man har sina föräldrar!
    Kram grodmamman

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails