lördag 11 juni 2011

Mera fynd till lekstugan

Så härligt med helg och framförallt att vi är friska igen. Jag har dammat av lite av mina loppisfynd som nu får sig en omgång med penseln. Den lilla korgstolen köpte jag för 30 kr och med en ny dyna passar den perfekt på lekstugans lilla veranda. Åh, vad jag gillar att fynda!

Det enda som är nyinköpt till lekstugan är faktiskt brevlådan samt stolarna från IKEA, resten är sådant som jag redan hade hemma.
Det lilla vitrinskåpet har min farfar snickrat och resten är loppisfyndat för 10-20 kr. Med lite röd färg blir de fina accenter till allt det vita i lekstugan.

Tänkt att det äntligen är sommar, det är så skönt med värmen och de ljusa kvällarna så man hinner uträtta lite efter det att barnen har somnat.

Njut av solen och värmen!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Här bara det regnar och regnar!:(
    Kram grodmamman

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails