måndag 16 augusti 2010

Projekt rensning

detta konstanta rensande, tycker jag rensar i köket, rensar i tvättstugan, rensar leksaker, rensar och rensar... det tar aldrig slut! Ibland önskar jag att jag var riktigt pedant och la tillbaka saker där de hör hemma. Men så funkar inte jag och inte heller min man, så resultatet blir att det alltid ligger saker framme överallt, hela tiden! för det mesta bryr det mig inte, men nu när vi har kommit hem från semester stör jag mig på det kaos som är och vill bara rensa, rensa, rensa!

Garaget står först på tur, så här ser det ut nu:
Hugo gick in där imorse för att hämta sin cykel och blev fast bland alla grejer. Jag hörde att han ropade på hjälp, men eftersom dörren hade blåst igen förstod jag först inte att han var i garaget ;) stackars liten...

Så nu rensas det, hyllan nedan skall ut och målas vit till Amandas rum, ser inte mycket ut för världen, men jag lovar att den kommer bli jättefin i vitt.
Tallrikshyllorna på bilden överst är loppisfynd som jag inte har någon plats för så de ligger nu ute på annons på blocket, det är ju alltid en bonus om min rensning kan inbringa några hundralappar :)
Ha en fortsatt skön kväll!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Tänk vad skönt det kommer att kännas när du väl är klar med garagerensningen!:) Vi har två förråd som vi borde ta tag i och där finns det också saker som ska ut på Blocket.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails