onsdag 4 augusti 2010

Om olyckan är framme

gäller det att ha ordning på plåster och första förband. Det är inga problem i denna förbandslåda som jag fyndat i sommar för 30 kr. Som ni kanske vet sedan innan har jag dille på trälådor, kan helt enkelt inte motstå dem.
Jag hade först tänkt måla lådan vit, men det blev för jobbigt så jag slipade bara av den lite och målade ett rött kors. Visst blev den lite piffigare så?
Nu pryder den snart sin plats i skåpet, skall bara lasta över våra förbandsgrejer som just nu huserar i en skokartong. Perfekt när loppisfynden finner sin plats och funktion på en gång!

Kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. Fin låda och vad bra att den kommer till användning direkt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin låda!

    Har också köpt en låda för det ändamålet, men fortfarande inte fått ner mer än alla våra plåster i den...

    Ha en skön helg!

    Kram pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails