torsdag 15 september 2011

Halvfärdigt...

Systeryster med familj var över på middag igår för vi tänkte binda lite höstkransar. Men med hungriga och trötta barn hinner man inte så mycket...

Vi har iallafall påbörjat varsin stomme och får ju anledning att ses nästa vecka igen ;)
Emmas blir jättefin med mossa, nypon och lite vintergröna blad.
Min krans blir med enbär och nypon, men jag enbärsriset tog slut och mörkret kom så jag hastade istället ihop en krans med av murgröna och röda bär.
Den får hänga så länge murgrönan ser fräsch ut.

Ni får ha en fin dag idag, det ska iallafall jag. Imorgon är jag ledig, så det är lite fredagskänsla för mig idag :)

Kram kram Ida

1 kommentar:

  1. Detta ser riktigt härligt ut. nyfiken fråga. Om man aldrig har bundit en krans förut är det svårt och har du några tips hur man skall göra?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails