söndag 22 maj 2011

sommarkänslor

Tur att det är fint väder för nu håller vi på att lägga nytt tak på lekstugan. Pappen var trasig på några ställen och takpanelen under måste bytas ut. Hugo och Amanda hjälper glatt till :)
Vilket väder vi har! Jag får riktiga sommarvibbar, det blir nästan lite för varmt när solen ligger på. Då är det tur man kan ta en glasspaus i skuggan.

Jag är helt uppslukad av tankar på hur jag skall inreda lekstugan, kan inte tänka på så mycket annat just nu :) Bara taket kommer på plats skall jag måla invändigt och göra iordning för barnen. Återkommer med bilder när det är klart.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att se resultatet. Vad duktiga barnen är:-)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej vad fint det blir! Tjusig tunika på A. ;-) Kommer ni upp något i sommar? Jag har plockat bort alla 104-plagg ur Sofies garderob så det finns ett helt gäng plagg här till A - om ni vill ha? Om ni inte kommer upp så ska jag/vi säkert ner till sthlm nåt i höst.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails