onsdag 26 augusti 2009

SMART FÖRVARING

Alla som har små barn vet att det fort blir mycket leksaker som skall förvaras någonstans. Våra barn har inget eget lekrum utan är med oss i vardagsrummet därför vill jag stuva undan leksakerna så "snyggt" som möjligt. I somras stannade vi till i Gnesta för en fika och jag fick lov att ta en snabb sväng i antikaffär som fanns där. Hittade till min stora lycka en gammal resväska för 80 kr, den har t.o.m klistermärken på sig som talar om att den har varit i bl.a Gulå, Napoli och Amsterdam! Hur som helst är det perfekt förvaring för smålegot :)
Hattasken har jag köpt på pantbanken för 25 kr, duplot passar utmärkt i den!
Bara man tänker lite utanför ramarna kan man hitta mycket snyggt som passar bra för förvaring av barnens leksaker. Jag har även några gamla förstaförbandslådor i trä som är mycket populära att packa diverse saker i, börjar tro att Hugo är lika förtjust i små lådor som jag :)

2 kommentarer:

  1. Så smart! Och perfekt om barnen ska sova borta hos nån som inte har så mycket leksaker - enkelt att plocka med favoritleksakerna. :-)

    SvaraRadera
  2. kul att du är på G igen :)

    kram Ville

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails