tisdag 25 augusti 2009

Nu skakar jag liv i min sida igen

Nu tänkte jag komma igång och börja blogga igen efter en skön sommar. Jag har pysslat lite smått, främst i trädgården och vårt uterum. Så fort jag har fotat skall jag dela med mig av mina ideér. Några loppisar har jag även hunnit med, har bland annat köpt en söt liten byrå som jag bara inte kunde motstå... den står fortfarande gömd i vindsskrubben ;) måste byta beslag på den innan den får komma fram.

När man som jag är mammaledig finns det hur mycket tid som helst att fundera och tänka på hur man skulle vilja inreda och fixa, men desto mindre tid att genomföra alla ideérna, det kan vara lite frusterande emellanåt!! Jag försöker hålla mig till lite mindre projekt och har lovat mig själv att inte köpa hem loppisfynd som kräver renovering... vi får se hur det går ;)

Just nu drömmer jag om en matta från small stuff till Amandas rum, den skulle passa alldeles utmärkt där. Problemet är bara att jag i ett svagt ögonblock lovade min man att det inte skulle bli några mer rosa detaljer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails