lördag 14 januari 2012

Uggle kuddar

Mitt ryggskott ger inte med sig, smärtan går mig på nerverna snart! Försöker hitta lite glädje bland tygerna i hobbyrummet. Efter fredagsmys med en flaska vin igår kändes ryggen mycket bättre och jag och Hugo började pyssla. Hugo har tjatat hela veckan om att vi skall pyssla tillsammans, så det fick bli tyg ugglor. Hittade en fin bild på en uggla för ett tag sedan och jag har inte riktigt kunnat släppa tanken på att det skulle kunna bli fina kuddar till Amandas rum.

Än så länge är bara tyget klippt och ihoptejpat. Jag har lånat ut symaskinen till systeryster eftersom hon syr mössor på löpande band. Och jag kan ändå inte sitta vid symaskinen innan ryggen är bättre :(Så jag klipper och komponerar istället... det är viktigt att försöka hitta ljusglimtar när det för övrigt känns motigt!

Kram från en något justerad Ida

1 kommentar:

  1. Fin fåtöljen blir!:)
    Stackare att ha ont i ryggen! Har aldrig haft det och är mycket glad för detta. Hoppas att det snart ger sig.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails