måndag 2 januari 2012

GOTT NYTT ÅR!

Lagom till gästerna anlände till nyårsfesten i lördags fick jag frossa och en timme senare hade jag 39,1 i feber - inget vidare bra start på nyårskalas :(

Jag hann göra efterrätter och duka fint iallafall... nu blev bilden väldigt mörk men på bordet ligger vita linnedukar och över det en spetsgardin från Ikea. Linneservetter och servettringar är fyndade för en billig peng. Alltid kul att få duka fint ;)
Jag fick tillbringa kvällen under filtar på soffan och sedan dess har jag legat, undrar om jag har fått flunsan, vet inte när jag kände mig så här sjuk senast...
Vill hur som helst önska alla ett gott nytt år!
Med den här starten kan det bara bli bättre!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Oj vilken start på det nya året! Din blixtsnabba syster har redan hunnit fixa en mössa till Fi - hon är ju bara bäst! :-)

    Du har förresten blivit utmanad i min blogg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails