lördag 20 augusti 2011

Innedag

Idag har varit en riktig innedag. Regnet har öst ner ute, men vad gör det när man kan få vara inne och greja utan några konkreta planer.

Jag har köpt nya lakan till vår säng, känns som man vill ha något nytt när hösten kommer. Så jag har bäddat rent och försökt bädda fint, men det är inte så stor idé med barn som vill vara i sängen och busa...
... här är Amanda med och leker tittut. Kuddarna låg fint så pass länge att jag hann ta en bild ;)
På nattduksbordet har jag alltid anteckningsblock för att kunna skriva ner idéer och planer som kommer när det är dags att sova. Här brukar också ligga en massa böcker som jag tänker jag skall läsa, men oftast somnar jag innan jag ens hunnit öppna boken...

Ha en skön lördag kväll!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. ja, här har det regnat hela dagen, så vi har varit inne vi också.
    Så fint det var bäddat i sängen, härliga färger!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Mycket smart det där med anteckningsbok vid sängen. Jag hade det ett tag, men det slutade alltid med att jag blev klarvaken och och fick dagen efter helt förstörd för att jag inte kunde somna om... jag är nog helt enkelt inte en sån som ska bevara idéer jag får på nätterna ;)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails