fredag 19 augusti 2011

Äntligen helg!

Två veckor har passerat sedan semestern tog slut, jobbveckorna passerar visst ännu fortare än semesterveckorna... Tur är väl det, men det värsta är att helgerna bara svischar förbi...

Skönt med fredag även om jag är helt slut! Nu väntar jag på att barnen skall somna så att vi kan mysa upp i soffan framför en bra film (risken är dock överhängande att även jag somnar...)

I helgen är vi bara hemma, Hugo har tjatat om invigningskalas för lekstugan så på söndag förmiddag blir lekstuge-kalas för hela slanten. Det är bra med förmiddagskalas då har man resten av dagen kvar för återhämtning ;)

Trätofflorna har Amanda burit hem från läkarmissionen, hon ville helt enkelt inte släppa dem. Så de står nu i lekstugan och barnen brukar glatt klampa runt:)

Som vanligt har jag massor av saker jag vill hinna med i helgen, men jag kommer bara göra det jag har lust till, resten får vänta!

Ha en toppenbra helg!
Kramar Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails