fredag 1 juli 2011

SEMESTER!

Idag är min sista dag innan semester. Det ska regna idag, men det gör ingenting, Solen kommer tillbaka!

Sommarens stora projekt, lekstuga och stenläggning är redan klart så nu tar jag semester på riktigt. I 5v ska jag bara göra sådant jag har lust till :)
Här är vår nya uteplats mot baksidan av huset. "HEM" är resultatet från betonggjutningen. Blev inte riktigt som jag hade tänkt, vet inte om jag köpte fel typ av finbetong för den var så grov och "grusig" Mot häcken på baksidan är den andra uteplatsen med skiffer som jag har köpt på blocket. Det blev jättebra! Perfekt läge i kvällssolen :)

Det gamla bordet med gjutjärnsunderede från Bolinders kommer äntligen till användning. Till det två gryhyttan caféstolar som jag fyndat på blocket. Lite slitna är de, men de duger så i väntan på fix.


Njut av sommaren, det tänker jag göra!

Stora kramar Ida

1 kommentar:

  1. Skönt att ha gjort färdigt stora projekt innan semestern!
    Jag har också semester nu och jag ska verkligen njuta av ledigheten och ta dagen som den kommer!:)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails