onsdag 16 februari 2011

Kunde inte låta bli...

fast jag vet att jag inte har tid att sy så mycket som jag vill löpte jag amok och beställde en massa tyger från stoff och stil.... jag kunde inte låta bli! Eftersom jag har så tråkigt på jobbet behöver jag stimulera min hjärna med lite kreativa tankar och jag håller nu på att planera för fullt vad det skall bli av alla dessa fina tyger.
Små klänningar till Amanda är ju inte speciellt tidskrävande så det borde jag ju kanske orka med nu nu när barnen faktiskt sover bättre på nätterna. Prickig denim med cerisa detaljer är en av mina planer, vi får se vad det blir!
Det som nästan är roligast är att planera det hela. Jag drömmer om olika tygkombinationer och ser framför mig hur fint det ska bli när det är klart... problemet med mig är dock att stöter jag på patrull kan det dröja läääänge innan det är klart. Men förhoppningsvis kan jag visa er någonting om inte alltför länge ;)

Ha en fortsatt bra vecka, bara två jobbdagar kvar nu!
Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Det finns ju så många fina tyger hos dem. Gillar särskilt deras vävda tyger och jag skulle vilja köpa flera av dem.
    Härliga tyger du köpt!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails