måndag 16 mars 2009

Kalikå kärleksdronker


Dessa mysiga kärleksdronker sydde jag till min Hugo när han föddes och han fullkomligt älskar dem :) Nu när det är dags för lillasyster att komma snart så tänkte jag sy till henne också, måste bara hitta velour i cerise, vinrött eller mörkt rosa. Någon som vet var jag kan hitta det?

Kärleksdronkerna är några av Kalikås krabater, för övrigt helt underbara små filurer. Jag ska visa er flera vid tillfälle. Några finns att köpa i kalikås butiker, men kärleksdronken har jag inte sett där.

6 kommentarer:

  1. Vad kul att du skrev en kommentar på min blogg så jag hittade hit, kul att du läst samma utbildning som mig =)
    Vet inte bara vad man kommer att jobba med nu när man är klar...
    Mysig blogg du har!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  2. Vilka söta kärleksdronker!
    Din servis i inlägget nedan är superfin! Jag förstår att du verkligen är glad för den! Jag inhandlar väldigt sällan "nya" saker. Allt kommer mer eller mindre från loppis eller auktion. Dels tror jag att jag är lite snål ;) men också för att man verkligen hittar saker som är unika och inte som "alla" andra har. Sednan är det ju jätte kul att kunna göra om saker så de blir ens egna.
    Ha en fortsatt skön vecka
    Kram Josefine

    SvaraRadera
  3. åh, dessa dronter och andra kallikå-krabater sydde jag flera stycken av till min dotter när hon var liten.
    Tänk att jag glömt bort dem nästan!

    Så söta!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  4. Åh vilka fina kålikånker, Ida! Här finns velour i cerise iaf: http://www.mjukatyger.se/index.php?cPath=21_26
    :-)

    SvaraRadera
  5. Toppen! Tack för tipset Nina, ha en fortsatt bra kväll!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  6. Vilka fina,
    vad duktig du är!!

    kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails