onsdag 6 oktober 2010

En korg kan användas till mycket

Skulle inte klara mig utan korgar, de kan användas till så mycket. Denna fina korg köpte jag för 25 kr på erikshjälpen, just nu är den perfekt för vilsna strumpor. Jag tror vi har ett strumpmonster i tvättstugan för alltid är det någon strumpa som är ensam kvar.

Just nu skulle jag vilja använda korgen för att plocka trattkantareller, men jag vet inte hur jag skall hinna med det. Om vädret är fint i helgen kanske det kan bli en sväng, men man vill ju gärna ha ett pålitligt ställe och det har jag inget :( men om man inte ger sig ut och letar så hittar man ju heller inget...

Nu är det bums i säng, hjälp vad trött man blir av att jobba! jag är ett vrak på kvällarna.

God natt! Kramar Ida

1 kommentar:

  1. Såg ut som en bra storlek på korg också. Skulle vilja ha fler korgar, tycker att de är så fina som förvaring.
    Jag är också helt slut på kvällarna för närvarande!:)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails