onsdag 1 februari 2012

Tyg som piggar upp

Så här års kan det behövas nya gardiner som piggar upp i sovrummet. De gamla var så solblekta att det var hög tid att byta. Hittade det här härliga linnetyget på Åhlens, dessutom var det en lagom stor stuv så det passade mig perfekt till ett lite bättre pris.
Mitt köpstopp höll alltså inte så länge, men mår man inte bra så måste man väl få trösta sig med nåt? Jag har sytt en söm lite då och då och nu i helgen åkte de äntligen upp.
Det blev en liten kudde till Emma-fåtöljen också. Egentligen gjorde jag ju den till Amandas rum, men nu passar den bättre här.
Jag är väldigt nöjd. Min käre man har ännu inte kommenterat de nya gardiner, vet inte om det beror på att han inte har sett dem eller om han bara inte tycker om dem... kanske lite mycket rosa och ceris för hans smak.

Ha en bra dag!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Superfräscht Ida!
    Man får ju vårkänslor på riktigt liksom.
    Mannen ser dem snart ska du se, de kommer ju från en annan planet bara vet du så det tar lite extra tid, hi hi.
    Ha det gott nu
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Hej bloggarn!
    Vi vill bara presentera BADHUSPARKEN, där vi sommartid har kanske Norrlands största loppis, varje lördag sedan 1994 från juni till september. Varje lördag har flera gånger över 100 utställare och i runda svängar 2000 besökare. Officiell öppettid är mellan 10.00-14.00 men många, både utställare och köpare finns på plats redan klockan 05.00!

    Ta en titt:
    http://www.youtube.com/watch?v=5FIgUX2pDXs < Sommarloppis
    http://www.youtube.com/watch?v=FWHMlkj60GA < Vinterloppis

    Välkommen, Badhusparken/Folketshus Piteå.
    Leif Lidman, leif.lidman.fh@telia.com

    PS, sprid detta gärna vidare till dina vänner.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails