söndag 26 september 2010

Dagarna springer iväg

Jag har glömt hur fort veckorna går när man jobbar, redan helg och dessutom söndag! Dagarna bara springer iväg. Fördelen med att jobba är iallafall att man uppskattar barnen mycket mer, det bästa som finns är att hämta dem på dagis och få världens goaste kramar! Jag tror nog att det är ömsesidigt för jag har fått så mycket härliga kommentarer från Hugo senaste dagarna; "Vad fin du är idag mamma", "vad gott du luktar mamma", " vad fin du är i håret mamma" :)

Jag har inte alls varit så trött som jag trodde jag skulle bli, jag har snarare cyklat hem med ett leende på läpparna. Det är så kul att komma igång med jobb igen och så lyxigt att få sitta ostörd flera timmar i sträck ;)

Någon pysseltid har det dock inte blivit, i helgen är jag dessutom själv med barnen så det är fullt upp. Hade tänkt rensa lite i trädgården innan vintern, men det kommer ju som tur är fler helger...och hinner man inte är det ju inte heller hela världen!

Ha en fortsatt skön söndag!
Kramar Ida

2 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bra att börja jobba igen!
    Här har det inte funnits någon pysseltid det sista heller och jag borde också göra ett röj i trädgården. Tänkte börja med att göra iordning våra utekrukor. Men som sagt, det tar vi en annan dag!:)
    Fint du gjort det med blommorna.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att det känns roligt att jobba! Och vilka fina kommentarer från Hugo, sånt blir man glad av!

    kram pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails